26.10.10

Tillbaka

Tillbaka efter datahaveri. Men nu har jag ny dator och då ska det bli fart på bloggandet igen.

Under min frånvaro på bloggen har jag haft besök av en mycket kär väninna
som bor och arbetar i Praia, Cape Verde. 
Vi fick några underbara dagar med massor av prat.
Det blev inte så mycket matlagning då hon önskade sig kräftor, räkor,
västerbottenost, ja allt sådant som utlands svenskar vill ha när dom kommer hem till Sverige.

Men med i bagaget hade hon goda Portugisiska viner och ostar. Mmmm
Ni förstår att våra måltider var en ren njutning.
En lunch intog vi på min lilla favorit och då blev det räkor i het curry.











Danga har varit på Malmborgs och köpt mamma Scans köttbullar det gillar hon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Toppenfint att Danga o jag fick vara hos dig...Vad roligt vi hade. Gillar din blogg!!